GUNNAR OPTIKS обявяват своята нова „Youth“ категория за очила предпазващи от синята светлина за все още развиващите се очи на децата и тийнейджърите.
С най- разпространеното използване на дигитални устройства за всички времена, GUNNAR Youth цели да помогне на родителите да предпазят очите на техните деца с водещи в индустрията и препоръчани от лекарите геймърски и компютърни очила.
GUNNAR Optiks, отличителната сила и №1 при геймърските очила, днес формално установи свята GUNNAR Youth категория осигуряваща геймърски и компютърни очила предназначени за деца и тийнейджъри. Като формална категория на бранда, компанията също така лансира посветени канали в Instagram, Facebook и Pinterest за родители. В допълнение също така пускат широк набор от съдържание, проучвания и информация, за да им помогнат да разберат за вредните ефекти от повишеното използване на дигитални екрани и синята светлина. Като пионер в индустрията от повече от 15 години и първата компания, която патентова технологията на лещите си, очилата GUNNAR са препоръчани от лекарите и ще дадат на родителите спокойствие, знаейки че очите на децата им са в сигурни ръце.
Геймърските и компютърни очила GUNNAR Youth включват широка гама от рамки – стилове, цветове и дизайн. Текущата продуктова линия включва: Cruz Kids ( от 4-8 и от 8-12 години), Cruz ( 12+ години) и MOBA Razer Edition, първите геймърски очила проектирани специално за тийнейджъри в сътрудничество с водещата марка в света на гейминга Razer. Допълнителни стилове ще бъдат добавяни през годината, за да дадат на децата и тийнейджърите по-голям избор, докато продължават да използват дигиталните технологии както вкъщи, така и в училище. Очилата GUNNAR Youth се предлагат с лещите на GUNNAR “Clear”, които блокират 35% от синята светлина и емблематичните лещи с цвят “Amber”, които блокират 65% от синята светлина, и двете с “Natural-Focus” ( естествен фокус, без диоптър). Всички лещи идват с антирефлексно покритие (срещу отблясъци) и покритие устойчиво на зацапване. Очилата GUNNAR Youth идват с включени в комплекта почистваща кърпичка, предпазен калъф с цип и с щипка с която да се закачат на раницата.
„Като лидери в индустрията, GUNNAR Youth символизират нашата ангажираност да прилагаме нашите технологии и иновации към една възрастова група, която е доста пренебрегвана.“ Казва маркетинг директорът на GUNNAR Optiks Джорджина Петри. „В дигиталната ера където децата и тийнейджърите са постоянно пред екраните, дали когато учат или се забавляват, играят компютърни игри или когато се свързват с приятели и семейство, ние искахме официално да обърнем внимание на тази категория. Точно както родителите няма да пуснат децата си под жаркото слънце без слънцезащитен крем, ние искаме да научим милионите родители по света как да предпазят зрението на децата си от негативните ефекти от използването на дигитални екрани и синята светлина.“
С повече от 15 години опит, линията от геймърски и компютърни очила на GUNNAR за деца и тийнейджъри е проектирана за да осигури изключително представяне чрез патентованата си технология на лещите, която намалява симптомите на напрежение в очите предизвикано от екраните и филтрира вредната синя светлина. Продължавайки кръстоносния си поход да информира потребителите за здравето на очите и най- добрите практики в негова подкрепа, GUNNAR наскоро пусна обучителен клип с д-р Мики Лин Жилнички, който можете да видите по- долу.
През следващите месеци, GUNNAR ще продължи да посилва линията си от очила GUNNAR Youth, като се грижи за развиващата се ниша, където дизайна и иновациите са ключови. Цените започват от 65 лева и можете да ги намерите на Gunnars.bg